Rabu, 06 Februari 2013

How to wear shawl Bunga

How to wear shawl Bunga..
1. Pin ka selendang, pastikan sebelah kiri lebih panjang dari sebelah kanan selendang.
2. Ambil sebelah kiri tadi lilit ke belakang dari dalam selendang yang ader bunga. Perhatikan gambar no 2.
3. Masukkan sebelah kiri selendang yang telah dililit tadi ke depan.
4. Ambil sebelah kanan selendang yang ader corak bunga, lipat-lipatkan hujungnya.
5. Setelah dilipat-lipatkan hujungnya, pinkan dengan kerongsang.
6. Tarik sebelah kanan selendang yang ada corak bunga ke belakang.
7. dan sematkan kerongsang, supaya nmpak lebih kemas.
8. Dah siap.

Shawl Qaireen Qaisara
Step By Step : 
1. Pin kan shawl sebelah kiri lebih panjang dari sebelah kanan.
2. Lilit shawl sebelah kiri yang lebih panjang tadi ke belakang.
3. Pin kan ke dagu
4. lipat dan kemaskan sebelah kanan shawl dan tarik sikit ke tgh
5. sematkan brooch hiasan seperti dalam gambar.
6. done..simple tapi cantik ♥

What People Wear Today ?
Step By Step 
1. Pastikan bahagian shawl berDESIGN dikedudukan lebih panjang berbanding PLAIN.
2. Lilit shawl seperti biasa.
3. Dengan 2lilitan atau mengikut keselesaan anda.
4. Kedudukan shawl adalah seperti begini.
5. Sematkan peniti.

Pakai Tudung Ala2 CT

Step 1 : pakai inner tudung.
Step 2 : pakai shawl pashmina. sebelah panjang dan sebelah pendek kan. pastu, pin kan seperti biasa.

Step 3 : Ambil shawl yang panjang. 

Step 4 : letakkan ke atas kepala. pastikan u'all longgarkan yea part depan tu. klu shawl biasa kita akan tarik terus tpi utk style ala2 ct ni, kita longgarkan part depan.. =)

Step 5 : pin kan hujung yg panjang tdi yea. pastu shawl yg pendek tu kita letakkan kat atas bahu. siap!..selamat mencuba.. =)

Cara - Cara Memakai Shawl 1 Meter


1. Pin kan pada mana2 kiri atau kanan selendang,
pin pada hujung selendang.



2. Untuk menutup leher,sbb selendang ni sekali lilit je,
ambil hujung bahagian yang pendek tadi,dan pin kan di bahu.


3. Ambil pula bahagian yang panjang,
dan lilitkan seperti biasa.(sekali lilit je)


4. setelah selesai melilit, ambil hujung bahagian
dan selitkan atau dipinkan.


5.Ok! macam ni lah rupe setelah siap! simple je kn?

6.Inilah rupa bahagian belakang selendang anda.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar